Välkommen!

Första inlägget!

För er som trillat in hit på annat sätt än från hemsidan, så handlar denna blogg om webshoppen malii.se som säljer accesoarer på nätet.

Eftersom premiären sker idag måste vi ju självklar göra ett premiär inlägg här!

Tänkte börja med att berätta lite om varför jag ville starta en egen hemsida, och för er som inte är intresserade är det bara att hoppa över.

Under hela mitt karriärsliv har jag jobbat inom service och nu de senaste åren med inriktning på mode. Många bra företag och några mindre bra. Ju mer tiden gått desto mer butiker har jag sett falla för "säljdemonen", ett finare ord för att dom mer och mer tar bort servicen mot att bara fokusera på att pracka på kunder så många varor dom kan. Siffror är det dom bryr sig om nu mer.

Jag har alltid drömt om att starta mitt eget företag, men efter min senaste anställning blev jag mer driven än nånsin. Dels för att jag hade mycket ansvar och fick smaka på hur det skulle vara, men också för att jag kände att jag kände att jag kan förbättra eller åtminstone försöka.

En fysisk butik är idag inte möjlig då det fodras mycket pengar, men drömmen finns där. Så jag valde att starta på webben. Känner att det går att förbättra många saker där med! Alldeles för ofta har jag fått fel varor, ibland har jag inte ens fått en rätt vara i paketet. Alla är ju mänskliga så alla kan göra fel, men i en webutik har jag fått fel varor 8 av 9 beställningar. Det är alldeles för mycket!

Jag älskar mode och service över allt annat, och jag kan inte tänka mig ett bättre jobb som jag har just nu där jag får arbeta med allt jag älskar!

Vi vill alltid bli bättre på det vi gör, och dom som vet mest och bäst hur vi blir det är ni! Har ni några speciella önskemål eller synpunkter hör mer än gärna av er!

Designen på både hemsida och blogg har strulat, men det jobbas på det!

Ta hand om er!

www.malii.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0